Z tego artykułu dowiesz się:

Niezależnie od rozmiaru Twojej firmy czy branży jej działania, na pewno zależy Ci na dotarciu do jak największego grona klientów zainteresowanych ofertą. Nie zawsze jest to jednak proste, a różne formy reklamy bywają przez klientów negatywnie postrzegane. W przypadku gadżetów reklamowych sprawa ma się zupełnie inaczej. To darmowe podarunki, z pomocą których możesz zwiększyć rozpoznawalność swojej marki, a nawet zaufanie, jakim darzą ją klienci.

Gadżety firmowe jako niezwykle skuteczna forma marketingu

Działań marketingowych jest bardzo wiele, podobnie jak form reklamy, jednak nie wszystkie są równie skuteczne. Gadżety firmowe z logo wyróżniają się na ich tle głównie przez fakt, że klienci zwyczajnie je lubią, bo kto nie lubi darmowych podarunków? Jeśli tylko są użyteczne, przydatne i estetycznie wykonane, stają się całkiem udanym prezentem od firmy.

Pozytywne nastawienie klientów do firmowych gadżetów sprawia, że chętnie po nie sięgają. Jeśli przygotujesz takie artykuły dla własnej firmy, na pewno znajdzie się ktoś, kto wybierze spośród nich coś dla siebie. Nie ograniczaj ilości gadżetów dla jednego klienta – jeśli wykażą oni zainteresowanie, mogą przekazać dodatkowe artykuły swoim bliskim. W ten sposób jeszcze większe grono osób potencjalnie zainteresowanych ofertą zapozna się z logo Twojej firmy.

Załącznik:

Kilka gadżetów reklamowych, które warto wziąć pod uwagę

Jakie gadżety reklamowe warto wybrać dla swojej firmy? Wybór jest bardzo duży – logo marki można nanieść na bardzo różne produkty, dostosowując sposób nadruku do materiału jego wykonania. Kilka z nich cieszy się jednak największym zainteresowaniem ze względu na swoją uniwersalność i użyteczność. Wybierając gadżety reklamowe, weź pod uwagę takie artykuły jak:

  • kubki ceramiczne z logo, absolutna klasyka gadżetów, która sprawdza się w każdej branży, w biurach, domach czy na zapleczach socjalnych dowolnych zakładów;
  • artykuły piśmiennicze jak długopisy, ołówki czy zakreślacze przydatne zwłaszcza w biurze, ale nie tylko;
  • kubek termiczny z logo, model utrzymujący wysoką temperaturę napoju, zwykle zamykany, by można było wygodnie zabrać go ze sobą w drogę;
  • gadżety elektroniczne, w tym przede wszystkim artykuły do smartfonów jak ładowarki, stojaki, uchwyty albo słuchawki;
  • torby, plecaki, teczki i worki reklamowe odpowiednie do przenoszenia bardzo wielu rzeczy, od artykułów plażowych, po dokumenty czy laptopa.

Załącznik:

Pamiętaj – jakość i wygląd gadżetów ma ogromne znaczenie!

Żeby gadżety firmowe dobrze spełniły się w roli reklamy, muszą być one atrakcyjne dla klientów. Co to właściwie oznacza? Przede wszystkim użyteczność tych artykułów, ich faktyczną przydatność i funkcjonalność. Nie można zapomnieć również o estetycznym wykonaniu i wysokiej jakości.

Bidony czy butelki z logo muszą być szczelne, by nie przepuszczały płynu podczas aktywności fizycznej. Ładowarka do telefonu powinna pozwolić na szybkie ładowanie urządzenia bez utraty połączenia. Breloki natomiast muszą być na tyle estetyczne i eleganckie, żeby klienci faktycznie chętnie przypinali je do swoich kluczy. Względem każdego produktu istnieją konkretne wymagania.

Załącznik:

Jak być pewnym jakości wykonania wybieranych gadżetów? Decydując się na zakupy w sprawdzonym sklepie! Wybierz Gift Design, markę, która zajmuje się nie tylko produkcją gadżetów reklamowych, ale i ścisłą współpracą z firmami, które dzięki tym produktom prowadzą udane kampanie marketingowe.

Jak wybrać odpowiednie gadżety firmowe?

Propozycje gadżetów firmowych, które znajdziesz we wcześniejszej części artykułu, są dość uniwersalne, odpowiednie zarówno dla małych, jak i dużych firm z różnych branż. Jeśli chcesz, możesz nieco bardziej spersonalizować wybierane artykuły. Pod tym kątem rozmiar Twojej firmy czy ilość zatrudnianych pracowników nie ma zbyt dużego znaczenia. Zarówno wielka korporacja, jak i mała, nawet jednoosobowa firma, może wybrać takie gadżety jak klasyczny ceramiczny kubek albo sportowy bidon. Ważniejsza jest branża działalności.

Twoja marka należy do branży kosmetycznej? Możesz wybrać małe kompaktowe lusterka lub próbki kosmetyków, które zwrócą na siebie uwagę odpowiedniej grupy klientów. A może Twoja firma zajmuje się usługami związanymi z elektroniką lub mechaniką samochodową? Zwróć więc uwagę na takie gadżety jak słuchawki bluetooth albo artykuły samochodowe, w tym skrobaczki do szyb czy ładowarki wpinane do gniazda zapalniczki.

Prenumerata i newsletter “Magazynu Firma”

Aby otrzymać bezpłatną prenumeratę e-wydania “Magazynu Firma”, dopisz się do naszej listy mailingowej

To Cię zainteresuje

Odzież gastronomiczna - klucz do komfortu i profesjonalizmu w kuchni

Odzież gastronomiczna jest nieodłącznym elementem pracy w każdej profesjonalnej kuchni. Odpowiednio dobrana nie tylko zapewnia wygodę, ale także…
odzież dla kucharzy

Coraz więcej imprez masowych, coraz więcej zagrożeń

W ostatnich latach obserwujemy znaczący wzrost liczby imprez masowych na całym świecie. Festiwale muzyczne, koncerty i mecze piłkarskie…

Szybka pożyczka bez wychodzenia z domu — kto może skorzystać z tego rozwiązania?

Idealnym klientem firmy pożyczkowej jest osoba, która potrzebuje natychmiastowej reakcji na nagłe sytuacje finansowe, jest świadoma swoich finansów,…

Ecommerce B2B - rewolucja w handlu między firmami

Współczesny rynek handlu elektronicznego nieustannie się rozwija, a segment ecommerce B2B (Business to Business) zyskuje na znaczeniu, stając…

Jak przyciągnąć uwagę uczestników na targach?

Choć zdaniem wielu świat marketingu już dawno przeniósł się do internetu, branżowe targi wciąż pozostają jednym z najlepszych…
targi

Skuteczne rozwiązywanie problemów w przedsiębiorstwie

W organizacji napotykanie wyzwań i ich skuteczne rozwiązywanie to umiejętność, którą nie każdy posiada. Zwłaszcza gdy mówimy o…

Magazyn Firma

Magazyn Firma to serwis dla przedsiębiorców sektora MŚP. Prosto, konkretnie i praktycznie pokazujemy to, co ciekawe w zarabianiu pieniędzy.

Odwiedź nas na:

Magazyn Firma 2022. All Rights Reserved.
magnifier