[et_bloom_inline optin_id="optin_24"]
Chorten to grupa współpracujących ze sobą właścicieli sklepów spożywczych. Nie jesteście franczyzą, a siecią partnerską. Dajecie dużo więcej swobody w biznesie. Skąd taki wybór?
Chorten współpracuje z właścicielami niezależnych sklepów, którzy mają często wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu swojego biznesu. Rozumiemy to i szanujemy. Budujemy więc nasze relacje po partnersku, nie wchodząc „z butami” w sposób zarządzania placówką. Przedsiębiorcy sami decydują o wyborze dostawcy i wielkości dostaw. Właściciel sklepu samodzielnie kreuje też politykę cenową. To, co nas łączy, to wspólne akcje promocyjne. W tym wypadku wymagamy spójności cen, które mają być atrakcyjne dla klientów w całej Polsce. Menadżerowie placówek samodzielnie zarządzają też personelem. Nie ingerujemy także w wystrój sklepu. Oczywiście jeśli właściciel potrzebuje w tym zakresie doradztwa i pomocy w wyposażeniu, to chętnie udzielamy wsparcia. Wspólnie budujemy także rozpoznawalność marki Polskiej Grupy Sklepów Spożywczych Chorten ze znakiem dębu. Dlatego wymagamy od naszych partnerów oznaczenia zewnętrznego placówki, proponujemy także specjalne akcje dla konsumentów, które mają pomóc w promocji. W naszym przypadku.....
CZYTAJ cały wywiad w darmowym magazynie firma w formie PDF
[et_bloom_inline optin_id="optin_25"]