Z tego artykułu dowiesz się:

Dlaczego umowa partnerska jest lepsza od franczyzy, na ile podlaskie wartości pomagają w rozwoju sieci sprzedaży i jak dużo trzeba wydać na uruchomienie sklepu spożywczego w rozmowie z Szymonem Ostrowskim tłumaczy Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten

 

[et_bloom_inline optin_id="optin_24"]

Chorten to grupa współpracujących ze sobą właścicieli sklepów spożywczych. Nie jesteście franczyzą, a siecią partnerską. Dajecie dużo więcej swobody w biznesie. Skąd taki wybór?

Chorten współpracuje z właścicielami niezależnych sklepów, którzy mają często wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu swojego biznesu. Rozumiemy to i szanujemy. Budujemy więc nasze relacje po partnersku, nie wchodząc „z butami” w sposób zarządzania placówką. Przedsiębiorcy sami decydują o wyborze dostawcy i wielkości dostaw. Właściciel sklepu samodzielnie kreuje też politykę cenową. To, co nas łączy, to wspólne akcje promocyjne. W tym wypadku wymagamy spójności cen, które mają być atrakcyjne dla klientów w całej Polsce. Menadżerowie placówek samodzielnie zarządzają też personelem. Nie ingerujemy także w wystrój sklepu. Oczywiście jeśli właściciel potrzebuje w tym zakresie doradztwa i pomocy w wyposażeniu, to chętnie udzielamy wsparcia. Wspólnie budujemy także rozpoznawalność marki Polskiej Grupy Sklepów Spożywczych Chorten ze znakiem dębu. Dlatego wymagamy od naszych partnerów oznaczenia zewnętrznego placówki, proponujemy także specjalne akcje dla konsumentów, które mają pomóc w promocji. W naszym przypadku.....

CZYTAJ cały wywiad w darmowym magazynie firma w formie PDF

[et_bloom_inline optin_id="optin_25"]

Prenumerata i newsletter “Magazynu Firma”

Aby otrzymać bezpłatną prenumeratę e-wydania “Magazynu Firma”, dopisz się do naszej listy mailingowej

To Cię zainteresuje

Jak założyć firmę w 2025 roku? Krok po kroku dla początkujących

Jak założyć firmę w 2025 roku? Praktyczny poradnik krok po kroku 1. Dlaczego warto założyć firmę w 2025…
jak zalozyc firme

Rozwiązania omnichannel w e-commerce. Jak zintegrować różne kanały komunikacji?

Coraz więcej klientów oczekuje, że będą mogli kontaktować się z firmą w wygodny dla siebie sposób – przez…
01 04 25

Biznes alkoholowy w sklepie spożywczym – jak zacząć? Analiza rynku, przepisy i porady

Biznes alkoholowy w Polsce. Jak wygląda rynek alkoholowy w Polsce? Biznes alkoholowy to nie lada wyzwanie ale rozpoczęcie…
branża alkoholowa
31 03 25

Ponad 65% MŚP w Polsce nie wie, czym jest KSeF

Krajowy System e-Faktur (KSeF) nadchodzi, a firmy wciąż nie są na niego przygotowane. Z badania Edisonda przeprowadzonego na…
jak zalozyc firme

Prywatny śmigłowiec dla Twojej firmy: Kiedy warto zainwestować w wynajem helikoptera

W dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, gdzie czas jest jednym z najcenniejszych zasobów, efektywność i prestiż odgrywają kluczową…
07 03 25

Kredyt kupiecki. Co to jest i jak działa?

Kredyt kupiecki czyli możliwość zapłaty za fakturę później niż odebraliśmy towar. Zbawienna opcja czy początek problemów z płynnością.…
jdg

Magazyn Firma

Magazyn Firma to serwis dla przedsiębiorców sektora MŚP. Prosto, konkretnie i praktycznie pokazujemy to, co ciekawe w zarabianiu pieniędzy.

Odwiedź nas na:

Magazyn Firma 2022. All Rights Reserved.
magnifier