Ruszyła wiosenna odsłona wspólnej akcji promocyjnej Grupy BPS i Mastercard. To kontynuacja działań rozpoczętych w lutym tego roku pod hasłem „Z naszym bankiem stać Cię na więcej!”. Teraz dodatkowo na klientów Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS, którzy założą konto osobiste i będą aktywnie korzystać z karty Mastercard, czekają grille o wartości 300 zł.
– Wiosenna odsłona naszej akcji promocyjnej odbywa się pod hasłem „Dobry czas na sąsiedzkie spotkania”. Bo Banki Spółdzielcze z Grupy BPS są właśnie po sąsiedzku, w ponad 1400 miejscowościach w całej Polsce. A grillowanie niektórzy żartobliwie nazywają naszym sportem narodowym, oczywiście obok piłki nożnej i skoków narciarskich. Wraz z nadejściem ciepłej, wiosennej pogody całe mnóstwo Polek i Polaków wyciąga domowe grille lub kupuje nowe, aby wspólnie z rodziną lub przyjaciółmi spotkać się przy apetycznie skwierczących na ogniu potrawach. Grill to nie tylko kulinaria, ale przede wszystkim rozmowy. A my wspólnie z naszym partnerem Mastercard chcemy te rozmowy i sąsiedzkie spotkania uprzyjemnić. W naszej promocji klienci zakładający konto osobiste z kartą Mastercard lub np. nową kartę kredytową tej organizacji mogą odebrać grill warty 300 zł– mówi Robert Szymański, Dyrektor Biura Marketingu w Banku BPS, zrzeszającego Banki Spółdzielcze.
Bank PEKAO S.A. z nową aplikacją dla firm. Co się zmienia?
Albo leasing, albo wcale. Sprzedawcy samochodów marudzą na gotówkę
W akcji mogą wziąć udział klienci, którzy w jednym z Banków Spółdzielczych Grupy BPS lub w Banku BPS złożą wniosek o nową kartę debetową lub kredytową Mastercard i będą z niej aktywnie korzystać. Aby skorzystać z promocji i otrzymać grilla o wartości 300 zł, należy po otrzymaniu karty zalogować się do programu Bezcenne Chwile. Następnie używać karty w codziennych zakupach i wykonać transakcje na łączną kwotę minimum 100 zł w ciągu miesiąca (a konkretnie w okresie 30 dni) przez trzy kolejne miesiące.
Promocja „Dobry czas na sąsiedzkie spotkania” to część ogólnopolskiej kampanii Grupy BPS „Załatw to po sąsiedzku”. Ambasador marki, Tomasz Jakubiak, zachęca, aby sprawy finansowe również załatwiać blisko domu. I właśnie po sąsiedzku, w jednej z 2200 placówek Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS, warto otworzyć konto. Szczegółowe informacje i regulamin promocji znajdują się na stronie: mojbank.pl/konto
źródło: GRUPA BPS