Pod koniec lat dziewięćdziesiątych, każdy sprzedawany komputer stacjonarny był nazywany mulitimedialnym. Cokolwiek to wówczas oznaczało. Później przyszła moda na multiwitaminy, jako uniwersalne suplementy diety. Teraz w komunikacji modne jest pojęcie „multikanałowości”. I właśnie z przymiotnikiem „multikanałowe” w nazwie własnej, wystartowało Centrum Informacji na temat Polskiego Ładu. Z pewnością jego konsultanci będą musieli się zderzyć z „multum” spraw, które niepokoją, martwią lub zwyczajnie denerwują polskich przedsiębiorców.
Ministerialni telefoniczni doradcy są dostępni pod warszawskim numerem telefonu 22 765 64 64. Działa od poniedziałku do piątku między 8:00 a 16:00.
CZYTAJ TAKŻE: Firma i inflacja. TOP5 pomysłów na obniżenie kosztów
Jak zapewnia resort rozwoju, pod wymienionym numerem można uzyskać„kompleksową informację na temat obowiązujących przepisów prawnych, procedur administracyjnych i usług dostępnych drogą elektroniczną oraz o możliwości korzystania z rozwiązań wprowadzanych przez Polski Ład”.
Na infolinii możliwe będzie także otrzymanie wsparcia podczas wypełniania różnorakich formularzy oraz wniosków. Przynajmniej tych, Polski Ład ze sobą niesie.
Multikanałowe Centrum Informacji ,,Polskiego Ładu” jest co prawda nadzorowane przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Jak zaznacza resort, w realizacji tej usługi pomaga merytorycznie Ministerstwo Finansów, MinisterstwoRodziny i Polityki Społecznej, Ministerstwo Zdrowia oraz Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
Centrum chwali się realizacja kilku form wsparcia opierających się na rozmowie telefonicznej z konsultantem, rozmowie na livechacie oraz helpdesk. Wkrótce pojawi się także usługa wirtualnego asystenta.
Dla przedsiębiorców przewidziano pomoc i informację z pięciu obszarów tematycznych. Są to: (cytujemy za komunikatem)