Z tego artykułu dowiesz się:

Sprawne zarządzanie obiektem noclegowym to niełatwe zadanie. Na szczęście, nowoczesne technologie przychodzą nam z pomocą. Przykładem jest mobilna recepcja, czyli system rezerwacji online, funkcjonujący dzięki aplikacji BedBooking.

Camping, pensjonat, gospodarstwo agroturystyczne, apartament, hotel... Obiekty noclegowe wymagają wiele pracy oraz precyzyjnego zarządzania, żeby prawidłowo funkcjonowały, przynosząc zadowolenie klientów, a właścicielom zyski. Już samo kontrolowanie rezerwacji jest o wiele bardziej skomplikowanym i pracochłonnym zadaniem, niż mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka. Można jednak ułatwić sobie zarządzanie przedsiębiorstwem, uniknąć pomyłek i zredukować stres dzięki aplikacji BedBooking, która umożliwia nam prowadzenie mobilnej recepcji.

 

Jak działa mobilna recepcja?

Mobilna recepcja jest jedną z głównych funkcji, jakie pełni aplikacja BedBooking. Ujmując rzecz prosto, jest to wirtualny kalendarz rezerwacji, zaprojektowany z myślą o potrzebach osoby prowadzącej każdy rodzaj obiektu noclegowego - od campingu po hotel.

Działanie systemu jest bardzo proste i ergonomiczne. Aplikacja BedBooking oferuje widok kalendarza będący centrum zarządzania obiektem, a zarazem - ni mniej, ni więcej - recepcją online. Całość wykonana jest tak, aby spełniać potrzeby nowoczesnych oraz wymagających gospodarzy na całym świecie. System jest zatem przejrzysty, łatwy w obsłudze, a ponadto szybko działa. Dzięki licznym funkcjom znacząco ułatwia zarządzanie przedsiębiorstwem.

Wystarczy jedno kliknięcie, aby sprawdzić dostępność wolnych miejsc/pokoi w określonym terminie i przyjąć rezerwację dla klienta. Co ważne, system rezerwacji działa na każdym urządzeniu: telefonie, tablecie oraz komputerze, nie trzeba więc specjalnie kupować nowego sprzętu ani instalować kosztownych, skomplikowanych programów. Kolejną zaletą BedBooking jest funkcjonowanie w trybie zarówno online, jak też off-line; kalendarz rezerwacji mamy więc zawsze pod ręką. Aplikacja oferuje też jeden channel manager do zarządzania recepcją dla osoby prowadzącej obiekt noclegowy oraz wszystkich pracowników.

Korzystanie z BedBooking sprawia zatem, że na pytania gości odpowiadać można znacznie szybciej niż do tej pory. Uproszczony zostaje też proces wystawiania faktur i zarządzania płatnościami - odbywają się one z pomocą aplikacji. Bez trudu wyszukać można wszelkie potrzebne informacje: dane gości, status płatności tudzież statystyki obłożenia.

Istotną zaletą BedBooking jest gwarancja bezpieczeństwa. Aplikacja automatycznie tworzy kopię bezpieczeństwa wszystkich rezerwacji. Nie trzeba się więc bać konsekwencji, przykładowo, przypadkowego skasowania danych.

Z BedBooking nasza praca będzie o wiele bardziej efektywna, a lepsze, wydajniejsze zarządzanie obiektem noclegowym przełoży się na rosnące zadowolenie klientów, wraz z którym wzrastały będą też nasze zyski.

 

Jak korzystać z mobilnej recepcji?

Aplikacja BadBooking nie wymaga instalacji. Aby zatem korzystać z mobilnej recepcji, wystarczy wejść na stronę: https://bed-booking.com/, założyć darmowe konto i postępować zgodnie z poradami producenta. Istnieje możliwość darmowego testowania systemu przez trzydzieści dni. Wersja premium aplikacji kosztuje od 40 zł miesięcznie, czyli od 1,33 zł dziennie. Jest to kwota, jaką płaci użytkownik bez żadnych dodatkowych opłat. Z BedBooking można korzystać jednocześnie na wielu urządzeniach. Aplikacja współpracuje z: Google Play, AppStore, AppGallery i platformami Microsoft.

Prenumerata i newsletter “Magazynu Firma”

Aby otrzymać bezpłatną prenumeratę e-wydania “Magazynu Firma”, dopisz się do naszej listy mailingowej

To Cię zainteresuje

Zastosowanie laktozy w proszku w różnych branżach

Laktoza, naturalny cukier obecny w mleku, posiada szerokie zastosowanie zarówno w przemyśle farmaceutycznym, jak i spożywczym. W postaci…

Franczyza gastronomiczna – wszystko, co musisz wiedzieć przed jej podjęciem

Jeśli chcesz osiągnąć sukces w gastronomii, musisz zbudować reputację lokalu. Początek może być trudny. Klienci preferują miejsca, które…
franczyza-gastronomiczna
10 04 24

Obieg dokumentów w firmie – sposoby na usprawnienie procesu

W każdej firmie, niezależnie od jej wielkości i branży, dokumenty pełnią kluczową rolę. Są nośnikami informacji, dowodami transakcji…

Wykorzystanie nadmiaru przestrzeni magazynowej - strategie i pomysły

Elastyczność w zarządzaniu przestrzenią magazynową staje się kluczowym elementem efektywnej logistyki. Firmy często stoją przed wyzwaniem, jak efektywnie…
przestrzeń magazynowa

Szybka pożyczka bez wychodzenia z domu — kto może skorzystać z tego rozwiązania?

Idealnym klientem firmy pożyczkowej jest osoba, która potrzebuje natychmiastowej reakcji na nagłe sytuacje finansowe, jest świadoma swoich finansów,…

Ecommerce B2B - rewolucja w handlu między firmami

Współczesny rynek handlu elektronicznego nieustannie się rozwija, a segment ecommerce B2B (Business to Business) zyskuje na znaczeniu, stając…

Magazyn Firma

Magazyn Firma to serwis dla przedsiębiorców sektora MŚP. Prosto, konkretnie i praktycznie pokazujemy to, co ciekawe w zarabianiu pieniędzy.

Odwiedź nas na:

Magazyn Firma 2022. All Rights Reserved.
magnifier