Z tego artykułu dowiesz się:

Niezależnie od rozmiaru Twojej firmy czy branży jej działania, na pewno zależy Ci na dotarciu do jak największego grona klientów zainteresowanych ofertą. Nie zawsze jest to jednak proste, a różne formy reklamy bywają przez klientów negatywnie postrzegane. W przypadku gadżetów reklamowych sprawa ma się zupełnie inaczej. To darmowe podarunki, z pomocą których możesz zwiększyć rozpoznawalność swojej marki, a nawet zaufanie, jakim darzą ją klienci.

Gadżety firmowe jako niezwykle skuteczna forma marketingu

Działań marketingowych jest bardzo wiele, podobnie jak form reklamy, jednak nie wszystkie są równie skuteczne. Gadżety firmowe z logo wyróżniają się na ich tle głównie przez fakt, że klienci zwyczajnie je lubią, bo kto nie lubi darmowych podarunków? Jeśli tylko są użyteczne, przydatne i estetycznie wykonane, stają się całkiem udanym prezentem od firmy.

Pozytywne nastawienie klientów do firmowych gadżetów sprawia, że chętnie po nie sięgają. Jeśli przygotujesz takie artykuły dla własnej firmy, na pewno znajdzie się ktoś, kto wybierze spośród nich coś dla siebie. Nie ograniczaj ilości gadżetów dla jednego klienta – jeśli wykażą oni zainteresowanie, mogą przekazać dodatkowe artykuły swoim bliskim. W ten sposób jeszcze większe grono osób potencjalnie zainteresowanych ofertą zapozna się z logo Twojej firmy.

Załącznik:

Kilka gadżetów reklamowych, które warto wziąć pod uwagę

Jakie gadżety reklamowe warto wybrać dla swojej firmy? Wybór jest bardzo duży – logo marki można nanieść na bardzo różne produkty, dostosowując sposób nadruku do materiału jego wykonania. Kilka z nich cieszy się jednak największym zainteresowaniem ze względu na swoją uniwersalność i użyteczność. Wybierając gadżety reklamowe, weź pod uwagę takie artykuły jak:

  • kubki ceramiczne z logo, absolutna klasyka gadżetów, która sprawdza się w każdej branży, w biurach, domach czy na zapleczach socjalnych dowolnych zakładów;
  • artykuły piśmiennicze jak długopisy, ołówki czy zakreślacze przydatne zwłaszcza w biurze, ale nie tylko;
  • kubek termiczny z logo, model utrzymujący wysoką temperaturę napoju, zwykle zamykany, by można było wygodnie zabrać go ze sobą w drogę;
  • gadżety elektroniczne, w tym przede wszystkim artykuły do smartfonów jak ładowarki, stojaki, uchwyty albo słuchawki;
  • torby, plecaki, teczki i worki reklamowe odpowiednie do przenoszenia bardzo wielu rzeczy, od artykułów plażowych, po dokumenty czy laptopa.

Załącznik:

Pamiętaj – jakość i wygląd gadżetów ma ogromne znaczenie!

Żeby gadżety firmowe dobrze spełniły się w roli reklamy, muszą być one atrakcyjne dla klientów. Co to właściwie oznacza? Przede wszystkim użyteczność tych artykułów, ich faktyczną przydatność i funkcjonalność. Nie można zapomnieć również o estetycznym wykonaniu i wysokiej jakości.

Bidony czy butelki z logo muszą być szczelne, by nie przepuszczały płynu podczas aktywności fizycznej. Ładowarka do telefonu powinna pozwolić na szybkie ładowanie urządzenia bez utraty połączenia. Breloki natomiast muszą być na tyle estetyczne i eleganckie, żeby klienci faktycznie chętnie przypinali je do swoich kluczy. Względem każdego produktu istnieją konkretne wymagania.

Załącznik:

Jak być pewnym jakości wykonania wybieranych gadżetów? Decydując się na zakupy w sprawdzonym sklepie! Wybierz Gift Design, markę, która zajmuje się nie tylko produkcją gadżetów reklamowych, ale i ścisłą współpracą z firmami, które dzięki tym produktom prowadzą udane kampanie marketingowe.

Jak wybrać odpowiednie gadżety firmowe?

Propozycje gadżetów firmowych, które znajdziesz we wcześniejszej części artykułu, są dość uniwersalne, odpowiednie zarówno dla małych, jak i dużych firm z różnych branż. Jeśli chcesz, możesz nieco bardziej spersonalizować wybierane artykuły. Pod tym kątem rozmiar Twojej firmy czy ilość zatrudnianych pracowników nie ma zbyt dużego znaczenia. Zarówno wielka korporacja, jak i mała, nawet jednoosobowa firma, może wybrać takie gadżety jak klasyczny ceramiczny kubek albo sportowy bidon. Ważniejsza jest branża działalności.

Twoja marka należy do branży kosmetycznej? Możesz wybrać małe kompaktowe lusterka lub próbki kosmetyków, które zwrócą na siebie uwagę odpowiedniej grupy klientów. A może Twoja firma zajmuje się usługami związanymi z elektroniką lub mechaniką samochodową? Zwróć więc uwagę na takie gadżety jak słuchawki bluetooth albo artykuły samochodowe, w tym skrobaczki do szyb czy ładowarki wpinane do gniazda zapalniczki.

Prenumerata i newsletter “Magazynu Firma”

Aby otrzymać bezpłatną prenumeratę e-wydania “Magazynu Firma”, dopisz się do naszej listy mailingowej

To Cię zainteresuje

Sztuczna inteligencja w małej firmie: 7 darmowych (i legalnych) narzędzi AI, które odmienią Twoją codzienność

Jeszcze kilka lat temu na myśl o sztucznej inteligencji widzieliśmy humanoidalne roboty lub hollywoodzkie scenariusze. Dziś AI to…
sztuczna inteligencja

Jak rozwijać mały biznes w niepewnych czasach? 6 strategii dla MŚP + praktyczne narzędzia finansowe

W czasach, gdy zmienność i ryzyko stają się codziennością, właściciele małych i średnich firm potrzebują nie tylko odwagi,…

Rozwiązania omnichannel w e-commerce. Jak zintegrować różne kanały komunikacji?

Coraz więcej klientów oczekuje, że będą mogli kontaktować się z firmą w wygodny dla siebie sposób – przez…

Prywatny śmigłowiec dla Twojej firmy: Kiedy warto zainwestować w wynajem helikoptera

W dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, gdzie czas jest jednym z najcenniejszych zasobów, efektywność i prestiż odgrywają kluczową…

Jakie metody płatności powinien oferować Twój sklep internetowy?

W dzisiejszym dynamicznym świecie e-commerce wybór odpowiednich metod płatności może być kluczowy dla sukcesu Twojego sklepu internetowego. Klienci…

Wycena spółki

Wycena spółki Wycena spółki to kluczowy element w sytuacjach, gdy dochodzi do sprzedaży przedsiębiorstwa, zmiany struktury właścicielskiej, czy…
biegły skarbowy

Magazyn Firma

Magazyn Firma to serwis dla przedsiębiorców sektora MŚP. Prosto, konkretnie i praktycznie pokazujemy to, co ciekawe w zarabianiu pieniędzy.

Odwiedź nas na:

Magazyn Firma 2022. All Rights Reserved.
magnifier