1 min. czytania

Żabka wprowadza abonamenty obiadowe

żabka
Autor
Maciej Nowicki
Opublikowano
29 06 23
Z tego artykułu dowiesz się:

 

Abonament obiadowy w Żabce. Nowa usługa subskrypcyjna. Czy będzie sukces?

Żabka - abonament na kawę

Żabka, popularna sieć sklepów spożywczych, wprowadziła innowacyjną usługę subskrypcyjną o nazwie "kawonament". W ramach tej usługi, za miesięczną opłatę 49,99 zł, klienci mogą odbierać ulubioną kawę lub gorącą czekoladę raz dziennie. Mimo braku dokładnych statystyk, Żabka odnotowuje znaczną popularność tej usługi, co skłoniło ją do rozważenia wprowadzenia kolejnych abonamentów, tym razem na posiłki obiadowe.

CZYTAJ TAKŻE: Żabka bez kas. Czym jest Żappka Store?

Żabka - abonament obiadowy

Żabka planuje wprowadzić subskrypcję gastronomiczną, która umożliwi klientom korzystanie z usługi śniadania, obiadu i kolacji. Choć szczegóły oferty nie są jeszcze znane, przypuszcza się, że dania będą pochodzić z menu Żabka Caffe oraz od partnerów firmy, takich jak sałatki z Dobrej Karmy. Oczywiście, przed dokładnym określeniem tej nowej propozycji jako "abonamentu na hot-dogi" należy poczekać na więcej informacji, ale trudno sobie wyobrazić, żeby popularny produkt Żabki nie znalazł się w ofercie abonamentowej na posiłki obiadowe.

Obiad w Żabce

Podobnie jak w przypadku kawonamentu, abonament na posiłki obiadowe będzie skierowany do stałych klientów Żabki, ponieważ eksperyment z napojami wykazał, że istnieje zapotrzebowanie na tego rodzaju rozwiązania na rynku. Tym samym sieć sklepów potwierdza swoją rolę jako innowator, ponieważ żaden z jej dużych konkurentów nie oferuje podobnej usługi.

Prenumerata i newsletter “Magazynu Firma”

Aby otrzymać bezpłatną prenumeratę e-wydania “Magazynu Firma”, dopisz się do naszej listy mailingowej

To Cię zainteresuje

Inwestowanie w niepewnych czasach: jak zarządzać kapitałem w 2025 roku?

W obliczu globalnych napięć geopolitycznych, presji inflacyjnej, rosnących kosztów pracy i transformacji energetycznej, rok 2025 stawia przed inwestorami…
pieniądze dla firm

Jak zwiększyć sprzedaż w małej firmie? Sprawdzone strategie na kryzys i konkurencję

W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, gdzie konkurencja jest zacięta, a kryzysy potrafią zaskoczyć z dnia na dzień, zwiększenie…
11 06 25

„Zamykam firmę po 11 latach” – dramat mikroprzedsiębiorców przez nowe ceny energii i leasingów

Rosnące koszty energii, leasingów i składek ZUS zmuszają tysiące mikroprzedsiębiorców do zamykania firm. Poznaj prawdziwe historie, dane i…

Kryzysy, które czekają MŚP w 2025 roku. I jak się przed nimi bronić

Z jednej strony rekordowa liczba nowo zakładanych firm, z drugiej – rosnąca fala zamknięć i zawieszeń działalności. Rok…
25 05 25

Biznes 2025: 5 praktycznych trendów dla właścicieli małych i średnich firm

Jak prowadzić firmę w 2025 roku, by nie dać się wyprzedzić konkurencji i nie pogubić w chaosie zmian?…

Przyszłość PrestaShop: Czego spodziewać się w kolejnych aktualizacjach?

Przyszłość PrestaShop zapowiada się ekscytująco, z naciskiem na nowe technologie i dostosowanie do zmieniających się trendów w e-commerce.…

Magazyn Firma

Magazyn Firma to serwis dla przedsiębiorców sektora MŚP. Prosto, konkretnie i praktycznie pokazujemy to, co ciekawe w zarabianiu pieniędzy.

Odwiedź nas na:

Magazyn Firma 2022. All Rights Reserved.
magnifier