Z tego artykułu dowiesz się:

Szantaż fryzjerki na… instastories

instaseories

Media społecznościowe to bardzo nośne i powszechne narzędzie marketingu. Niestety działające jak miecz obosieczny. Na jednej z grup na facebooku, jedna z fryzjerek opisała przykład klientki, która zażyczyła sobie radykalnego skrócenia długości włosów. Nie wiadomo, czy klientka rozmyśliła się w trakcie wykonywania usługi, czy przeraził ją efekt finalny. Kiedy fryzjerka zajęła się układaniem nowej fryzury, kobieta włączyła w telefonie nagrywanie i wpadła w furię, oskarżając zdumioną fryzjerkę o „zrujnowanie wizerunku”.

Zagroziła, że nagrany właśnie film „wrzuci” na swoje instastories gdzie posiada wiele obserwujących kobiet z okolicy. W tym przypadku usługodawczyni machnęła ręką i nie chciała zapłaty. Najwyraźniej dała się sterroryzować klientce, która dzień później pochwaliła się „udaną” metamorfozą na… instastories. O zakładzie fryzjerskim nie wspomniała. Mimo „zmiany” zdania nie pojawiła się w salonie, by uregulować zapłatę. Taka taktyka.

KOLENY PRZYKŁAD NIEUCZCIWEGO KLIENTA >>

Prenumerata i newsletter “Magazynu Firma”

Aby otrzymać bezpłatną prenumeratę e-wydania “Magazynu Firma”, dopisz się do naszej listy mailingowej

Magazyn Firma

Magazyn Firma to serwis dla przedsiębiorców sektora MŚP. Prosto, konkretnie i praktycznie pokazujemy to, co ciekawe w zarabianiu pieniędzy.

Odwiedź nas na:

Magazyn Firma 2022. All Rights Reserved.
magnifier