Z tego artykułu dowiesz się:

MAKRO Polska uruchamia DISH-Order, nowy system wsparcia zamówień online, dedykowany restauracjom. Dzięki niemu lokale zyskają swobodę w kształtowaniu oferty, będą mogły także zaoszczędzić na prowizjach dla portali food delivery.

  • Czy DISH-Order pomoże przedsiębiorcom?

  • Czy Makro idzie na wojnę z portalami Pyszne.pl?

  • Ile kosztuje dostęp do DISH-Order?

  • Jak działa DISH-Order?

DISH-Order a sytuacja branży gastronomicznej

Wyróżnij się lub zgiń - znane z teorii marketingu hasło Jacka Trouta w ostatnim roku stało się zaskakująco aktualne także w branży gastronomicznej. Długie miesiące lockdownu i konieczność funkcjonowania lokali wyłącznie w modelach: „take away” i „delivery” spowodowały, iż rywalizacja o zamówienia klientów bardziej, niż kiedykolwiek przeniosła się do internetu. Najlepiej radzą sobie w niej lokale skutecznie używające w gastrobiznesie narzędzi cyfrowych oraz konsekwentne w budowaniu społeczności lojalnych klientów. To właśnie dla nich MAKRO Polska stworzyło nowe wirtualne narzędzie – DISH Order.

CZYTAJ TAKŻE: Bon gastronomiczny uratuje restauracje? Raczej nie

– MAKRO to nie tylko dostawca produktów dla gastronomii, jesteśmy także partnerem we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań biznesowych – mówi Jakub Madaliński, Menedżer ds. cyfrowych rozwiązań dla klientów HoReCa. – Pełną ich ofertę można znaleźć na dedykowanej gastronomii platformie DISH, na której już można znaleźć m.in. pakiety rozwiązań dotyczące budowy strony internetowej, rezerwacji stolików online, wyliczania food costu. Dodaliśmy do niej nowe narzędzie – DISH Order. Wierzę w to, że będzie to prawdziwy rynkowy „game changer” dla tych restauracji, które nie godzą się na zapłatę wysokich prowizji sieciom delivery, chcą pod własną marką rozwijać relacje klientami, a równocześnie wolą samodzielnie organizować dostawy w elastyczny, zindywidualizowany sposób. To właśnie takie lokale szczególnie zapraszamy do współpracy.

Jak działa DISH Order?

DISH Order to przeznaczony dla branży HoReCa nowoczesny system do sprzedaży online z realizacją w dostawie oraz na wynos, wraz ze spersonalizowaną stroną www restauracji, prostym w obsłudze interfejsem obsługi zamówień oraz błyskawicznym wsparciem technicznym online. Z punktu widzenia restauracji, to także obecnie najbardziej korzystne finansowo rozwiązanie na polskim rynku.

W przeciwieństwie do innych systemów, w DISH Order nie ma bowiem prowizji od zamówień, a jedyne koszty to opłata startowa (249 zł netto) oraz stała miesięczna opłata abonamentowa (169 pln/msc netto), niezależna od liczby zrealizowanych zamówień. W narzędziu nie ma ukrytych kosztów, gwarantuje ono szybki zwrot inwestycji oraz wzrost obrotów przy regularnych zamówieniach klientów. Kolejną zaletą jest możliwość integracji DISH Order z każdą istniejącą stroną internetową lokalu oraz opcja pełnej personalizacji narzędzia do potrzeb lokalu (dedykowane menu, zdjęcia potraw, ceny, godziny dostaw posiłków lub odbiorów osobistych).

Konkurencja dla pyszne.pl?

– DISH Order nie jest pobierającym prowizję portalem delivery, ani pośrednikiem pomiędzy lokalem a klientem – podkreśla Jakub Madaliński. – To strzał w dziesiątkę dla tych restauracji, które chcą kształtować ofertę na własnych warunkach, elastycznie nią zarządzać i samemu decydować o jej promocji w Internecie. Zdecydowanie jest to oferta dla świadomych i zdeterminowanych restauratorów, nastawionych na przetrwanie trudnych czasów i sukces w nowej rzeczywistości.

Restauratorzy zainteresowani DISH Order mogą uzyskać dodatkowe informacje pod numerem infolinii 22 500 1100 (infolinia czynna pn-pt, godzinach 9-22).

Ile kosztuje DISH Order?

DISH Order jest jednym z rozwiązań platformy DISH, nowoczesnej platformy dla gastronomii, która daje restauratorom dostęp do kompleksowych narzędzi takich jak: strona internetowa, rezerwacja stolików online oraz narzędzie do zarządzania wizytówką Google –WebListing. Wszystkie narzędzia dostępne są w jednym miejscu w aplikacji mobilnej DISH na Android oraz iOS. Z pakietu rozwiązań można skorzystać w ramach pakietu Starter lub Professional. Więcej informacji na ten temat można znaleźć pod linkiem Jedzenie - dowóz, zamówienie online - rozwiązania dla gastronomii (makro-dla-gastronomii.pl).

źródło: Makro

Prenumerata i newsletter “Magazynu Firma”

Aby otrzymać bezpłatną prenumeratę e-wydania “Magazynu Firma”, dopisz się do naszej listy mailingowej

To Cię zainteresuje

10 04 24

Obieg dokumentów w firmie – sposoby na usprawnienie procesu

W każdej firmie, niezależnie od jej wielkości i branży, dokumenty pełnią kluczową rolę. Są nośnikami informacji, dowodami transakcji…

Wykorzystanie nadmiaru przestrzeni magazynowej - strategie i pomysły

Elastyczność w zarządzaniu przestrzenią magazynową staje się kluczowym elementem efektywnej logistyki. Firmy często stoją przed wyzwaniem, jak efektywnie…
przestrzeń magazynowa
07 03 24

Kradzież IP – czym grozi i jak się przed nią uchronić? [KONKRETNE ROZWIĄZANIA]

Dbasz o to, żeby numer Twojego dowodu nie dostał się w niepowołane ręce, prawda? A co z numerem…

Czy wdrożenie elektronicznych cenówek jest naprawdę opłacalne?

Elektroniczne cenówki stają się coraz popularniejszą alternatywą dla tradycyjnych, mniej trwałych etykiet cenowych wykonanych z papieru. W dzisiejszym…

Kasa fiskalna 2024. Kto nie musi mieć kas fiskalnej? PEŁNA LISTA

Kasa fiskalna to nieodłączny element wielu biznesów. Są jednak takie, kiedy kasa fiskalna nie jest potrzebna. Kto nie…
kasa fiskalna

Jeśli nie skonto, to co? Finansowe alternatywy dla spedycji

W warunkach gospodarczej niepewności i spadków popytu na frachty, których branża TSL doświadcza od kilkunastu miesięcy, gotowość do…
skonto

Magazyn Firma

Magazyn Firma to serwis dla przedsiębiorców sektora MŚP. Prosto, konkretnie i praktycznie pokazujemy to, co ciekawe w zarabianiu pieniędzy.

Odwiedź nas na:

Magazyn Firma 2022. All Rights Reserved.
magnifier